Det regnar inte mycket men det kommer någon skur då och då, så jag måste köpa mig ett paraply, det är ju även skönt som skydd för solen. Som det bör så kom skuren precis när jag tog ett steg utanför dörren så det blev in o hämta ponchon jag sett August hade liggandes. Jag skulle iallafall ut på dejt, vilket är kul. Alltid kul att möta lite nytt folk. Hade lovat att visa mitt bra massageställe. Ett ställe som ligger där vi bodde som första lägenhet förra året. Alla massörer är bra, det är ingen Phuket, Koh Lanta, Koh Samui massage utan här är det ordentligt och riktigt bra. Jag möter upp vis BTS och sedan går vi till stället och då är naturligtvis inga av mina manliga eller kvinnliga bra massörer där. Jag har alltså lurat Mr. Två unga tjejer som skulle massera oss, Thaimassage 150 baht. Men det visade sig att de var lika bra som de andra, jag lurades med andra ord inte. Vidare för mat på gatan och sedan till Nest bar, mysigt ställe men väldigt synd att de inte vågade ha öppet hela taket så man kunde få se stjärnorna, då man låg i stora mysiga divaner. 
Sedan har jag badat i poolen för första hångeln sedan jag kom hit ner igen, gott att ta sig några smålängder och Azalea är med och springer intill, vatten o bad är inte hennes grej, får se hur det blir på Koh Chang?
 
 
Regnponcho för att inte bli våt från utsidan, men blev mer våt då man svettas från under ponchon. 
 
På väg ut för första gången på egen hand.
 
The Nest Bar
 
Ligger på Sukhumeit soi 11, Nana 
 
I dessa divaner på toproof låg man och fick sina drinkar eller om man ville vatten röka vattenpipa.
Hade en supertrevlig kväll- 
 
Det blev vattenmelonjuice och till mig en Spicy Mango Margarita, så god, åt inte upp den stora chilin... Vet egentligen inte varför? 
 
Här är vår pool och Azalea är lite avvaktande, tror nog att jag ska tvätta henne. 
 
Här simmas och springs det lite, träningen börjar sakta komma igång.
 
Bye, bye.
 
Nest, The Nest bar, bangkok, massage, thaimassage, the Nest,

Kommentera

Publiceras ej