Då har jag än en gång suddat bort vad jag skrivit, blir så trött och ännu värre lär det bli när jag inte har tillgång till dator utan bara ska skriva på en ipad som inte funkar för blogg.se och som tar kassa kort och med en kraschad mobil. Ja, ja vi får se hur det blir.
Azalea har iallafall fyllt år, 2 år och jag trodde jag var lite snäll som under dagen köpte god mat och gav henne allt hon tiggde om....inte bra!! Nu har hon varit sjuk och spytt i två dagar och har 37,9 i temp. Men bara att hoppas att hon blir bättre, men det finns veterinär bara några 100 meter härifrån.
Hoppas hon blir bättre och jag snällare! 
 
 
Denna vackra tröja köpte jag till mig förra året, måste ut och jaga rosa kläder på weekendmarket till Azalea, känner mig lite som "kärringen" i Den där Mary. 
 
Inte en ovanlig syn här hemma.
 
Så här vill jag inte att hon ska se ut. 
 
Hon skäller iallfall  när de jobbiga hundarna är utanför, litet friskhetstecken.
 
Hon är inte stor den lilla.
 
Så ska Azalea se ut. Dagen innan 2 årsdagen. 
 
Då ska jag ta och göra mig en GT och vils ögonen en stund. 
 Bye,bye.
 

Kommentera

Publiceras ej