Om ni undrar vad det är för trådar högst upp så är det elledningar, jag har fått reda på att de tycker det är så jobbigt att leta vilka kablar som ska till vad, så varje gång något går sönder så drar de en ny istället.. snabbare så. Mina inlägg kommer inte alltid i dagsfärsk ordning, så detta är för ett tag sedan, ibland kommer annat emellan som jag lägger ut och då sparas mina tidigare gjorda inlägg, men kan vara bra att ta till då jag inte har haft tid. Allt för att JIll ska få sin morgonläsning på vardagarna till morgonkaffet innan jobbet plus att jag har många läsare på lördag förmiddag. 
 
 
 Här har jag kommit ut på min huvudgata On Nut Rd. eller Sukhumwit Rd 77 och vi på Soi 36, systemet är lätt när man lärt sig det. 
 
 
Då finns alternativ moped taxi, buss, jeepbuss och Taxi. jag väntar in en Jeepbuss. 
 
Där ser jag en, ska försöka få uppmärksamhet och stoppa den 
 
 
Härligt, den var så gott som tom bara denna lilla tjej och en kille på andra sidan, plockade sedan upp 6 nyanlända fransmän på vägen, skumt så långt bort där vi bor. 
 
Det är bra för jag kan ta alla Jeepbussar, skönt så man inte kommer vilse eller jo, det är rätt skoj att komma vilse, men inte idag för idag ska jag träffa en Tongalees, ska bli intressant, vi ska tjata över en kaffe i Nana, sen ska jag hämta Azalea, som varit på sjukhus, men den storyn tar jag i morgon. 
 
 
Har ingen aning om Mr Jönsson läser min blogg heller, men jag tror ev. att hans fru gör det emellan åt, om du gör det Ammi, hälsa honom att jag tänkte på honom idag, ni vet nog varför, se nedan.
Ok, vi tar med, Gert, Pia, Arne, Jan och några fler. 
 
Trött man blir på sig själv ibland, jävla surkärring. Tror det är dags att leta upp ett botox ställe och få bort survecken.
 
När jag åker hem sedan får det bli Taxi för då är det rusningstrafik och sitta varm i avgaser är inte så kul, Taxin ser ni här bakom. 
 
 
Sidoselfie på väg hem. 
 
Bye, bye
 

Kommentera

Publiceras ej