Jag hängde med Yut ut till ett ställe idag... där fanns grejer, men jag behöver ju inget..... eller ska jag öppna en liten  privat shop på Koh Chang... ska jag börja skicka hem grejer, ska jag sälja hemma.... när jag är ute i affärerna så är jag så grymt sugen på det...  jag köpte nu iallafall två av varje, en vill jag behålla själv och en säljer jag alt. jag tar allt själv för jag kan inte göra mig av med något... jag har tre jeanskjolar nu,  alltså likadana..... hade med mig ett par slitna gamla jeans som var för baggya... så de sydde jag om, köpte en ny kjol här och har ju med en gammal hemifrån.. sedan har jag ju en massa olika jeanskjolar, men de fick stanna i Sverige.
 
Jag bara älskar dessa kläder så jag kunde inte hejda mig, jag är helt slut, genomsvettig, som en tonåring som får fett hår på en timme i håret, omålad så jag får dölja grisögonen med glasögon och ingen fondation på mitt rosacea fläckade ansikte... Inget kan stoppa mig, ni måste se kläderna och jag är enda kvinnliga mänskliga modellen i detta hus...
Shout!!
My first OnePiece since ... ohhh, jag glömmer mitt språk emellan åt... Anita Ekberg syndrom...
70-talet. 
 
Ytterligare en onepiece, for sale.
 
Fy fan vad pinsamt, men får testa lite fräckt att ta av glasögonen. One Piece kjol. 
For sale.
 
Så har vi ett linne, mer användbart. I`ll keep this.
 
 
Enfärgad topp, den spar jag med tror jag, bara en av varje Anna-Karin
 
Kanske snyggare utan mig i. 
 
Två virkade bälten... lite plingeling på höften. 
 
Missade att lägga in mig i detta. 
 
Happy, happy, happy
Bye, bye and even better buy, buy. 

1 kommentarer

Annika Johansson

24 Nov 2015 06:58

Jag tar allt, som är till salu; så härliga kläder! Och härlig tjej också! Puss på dig!

Kommentera

Publiceras ej