Jag har bra koll på när jag går ute på gatorna och hittar dit jag vill. men jag är totalt värdelös när jag vandrar i varuhusen, jag kommer alltid vilse och kommer ut åt precis motsatta hållet dit jag egentligen ville.
 
Här är jag ute och vandrar under BTS på Sukhumwit, lite korv som röks av avgaserna. 
 
Här är cyklar för uthyrning, har inte sett en enda cykla omkring med dem och jag förstår varför.
 
Att cykla i trafiken kan varken vara bra för lungorna eller kroppen vid ev. krock. 
 
Bättre att hålla sig uppe på BTS ramperna och titta ner.
 
 
Älskar, älskar BTS. Så när ni bokar hotell titta så att det ligger intill en BTS station, därför är det så trist med Kao San Rd. 
 
Vilse i ett shopping Mall kan ändå bli lite kul, hoppla mitt i allt en skridskobana, nästan så man skulle vilja snöra på sig ett par och briljera. 
 
Ska ut en dag och bara plåta dekorationer i de olika shoppingcentrarna, snart kommer ju dessutom julskyltningen, men nu är det höst och paraplyer som gäller, något för Nordstan och Frölunda Torg i höstrusket. 
 
Bye, Bye
 
 
Koh chang Thailand, bangkok, bts, frölunda torg, nordstan, sukhumeit,

Kommentera

Publiceras ej