Har så gott som bestämt mig att när jag måste ut ur landet blir det nog en tur till Indien och området kring Dehli, jag är totalt ointresserad av stränder och beacher, det är större eller mindre sandkorn och mer eller mindre klart vatten, och alla de olika sakerna kan jag få runt Koh Chang. Nej, ska jag iväg vill jag se något och att checka av ett av 7/10/gamla/nya underverk är ju alltid kul. Hade innan tänkt mig Banga, Burma och Ballonger. 
 
 
Woohlaa, Vishnu och jag börjar närma oss varandra, nya byxor från förra veckans shopping på Weekend market. Lite vinglig? Ja, jag har noll balanssinne.
 
 
Då var ögonen gjorda, så nu kan man vakna på morgonen och bara gå ut. För det är rätt jobbigt för oss blonda som varje morgon behöver se en grisliknande varelse i spegel. 
 
 
 Grejen ni ser på golvet på förra bilden är denna helt underbara kotknäckare. hela min ryggrad "krupp-kruppar"
Finns den i Sverige? 
 
 
Waaoo!! Så goda, så jag har lust precis nu och köpa mig en påse och varför inte en Leo att skölja ner med. Jag tar det väldigt lugnt här, alla jag träffat och gått ut med här dricker inte. Så man känner sig lite dum när man beställer in en stor öl först och sedan tar den andre en cola på sin höjd, oftare vatten. 
Men vad jag gör på min semester ska ju de skita i, eller hur Henke, läser du min blogg tro? Jag får väl höra när du dimper ner i januari till KC. 
 
 
I Thailand går allt sönder, jag vet inte varför det är så, är det kvaliteten, vädret eller att man bara är väldigt oaktsam?
Här kommer iallafall tvättmaskinen tillbaka som varit söndrig sedan jag kom, det var med andra ord INTE jag.
 
 
Och han kör ut den igen och det var ju troligen regnet ute som skadat den, men han vill väl laga den igen, han gick och vi bar in den igen. Man ska ju få jobba för de dyra pengarna vi fick betala, tycker inget är riktigt billigt här längre... jo, massage och mat på gatan. 
 
Mer än så här blir det inte för idag,
bye.bye. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej