Skulle möta min franske vän kl 19 på BTS Stationen när jag någon timma innan fick ett meddelande.
-Förlåt, är det okej om vi möts en halvtimma senare, titta på min facebook så förstår du varför!
 
När Ludovic stod och tränade stapplade denne lille man in, kanske inte så konstig att man lägger märke till honom, det visade sig vara en stor MMA legend, Bob Sapp, titta på klippet längst ner där de jämför honom med Mike Tyson. Jag godtog ursäkten med hans nya sparringvän och vi möttes vid halv åtta.  
OBS, det är inte photoshoppat och jag tror iallafall Ludovic är runt 1.85, så kille är stor. 
 
Här stod jag klar och väntade, hade ju iof tid över att putsa spegeln, men 
 
tycker det är skönare att ta det lugnt med en Gin och tonic. Vilken chock man får när man tar fel glas.. vatten och gin & tonic ser rätt lika ut men smakar inte alls samma. 
GT till vänster och vatten till höger. 
 
 
Vi tog BTS till Sapan Taksin och bytte där till gratis Shuttleboat som tog oss till nattmarkanden
Asiatique The Riverfront

 

 Åt gott och gick sedan omkring på kajen när jag tyckte att det var mysigare att hoppa över stängslet och sitta precis intill floden, för det var väldigt turistigt.
Vi köpte goda fruktshaker och tog med oss, man får anpassa sig.  
 
Jag brukar ju få vakter på mig när jag gör saker som jag vet jag inte borde göra, så även denna gång,  så det var bara att hoppa över stängslet igen när vakten böjde sig ner över oss och sa no, no och viftade med fingret. Kvällsbilder blir inte alltid så lyckade, så jag stjäl på nätet istället.
 
 Borde tagit med mig min riktiga kameran till Thailand, får göra det ett annat år. 
 
Ja, detta är stulet. 
 
Avslutar med en lite film med Mike Tyson VS Bob Sapp
Bob visas den senare halvan av filmen, så håll ut och ha is i magen. 

 Bye, bye.

 

 

 

Koh chang Thailand, Muay thai, asiatique market, bangkok, bob sapp, mike tyson, mma, thaiboxing, thaiboxning, thailand,

3 kommentarer

Robex Lundgren

14 Nov 2015 10:19

coolt

Svar: Ja, visst var det, tänka att var riktigt intresserad av MMA och så kommer den jätten in, men fan när man såg filmer hur de kastar varandra rätt ner i backen med huvudet före.. vänder sig i magen på mig.
AnnaYolo

Bernt Nilsson

18 Jan 2016 01:36

Hej Anna! Vill du berätta för våra lyssnare om ditt liv i Thailand – som kvinna?
Vi har många kvinnliga lyssnare som har fått för sig att Thailand bara är för männen …
Jag har precis gjort ett program med en annan göteborgska och skulle gärna radioprata med dig oxå.

Snälla, snälla …

формат рекламы в тик ток

10 Jun 2021 23:28

Right away I am going to do my breakfast, when having my breakfast coming yet again to
read further news.

Kommentera

Publiceras ej